گردهمایی حامیان موسسه­ ی کودکان سرزمین من

18 خرداد 1397

۲۶ بهمن ماه باری دیگر حامیان و همراهان «موسسه­ ی کودکان سرزمین من » درکنار هم جمع شدند تا گزارشی از عملکرد یک ساله موسسه بشنوند و از برنامه­ ی پیش روی این موسسه اطلاع یابند. این مراسم که در هتل اوین برگزار شد میزبان دوستداران کودکی بود که شادی، نشاط و آموزش را حق همه کودکان سرزمین­ مان می­ دانند.

در این مراسم زهرا بناساز، مدیرعامل موسسه­ ی کودکان سرزمین من، گزارش عملکردی به حضار ارائه دادند. بناساز با اشاره به این مساله که در حال حاضر ۱۱ کودک تحت پوشش موسسه قراردارند، تاکید کردند موسسه به عنوان نهادی مستقل، غیرانتفاعی و غیرسیاسی تلاش دارد تا در راستای ایفای وظیفه­ ی انسانی خود با معطوف کردن توجه خود به رشد و بالندگی جسمی، روانی، اجتماعی کودکان بد سرپرست و بدون سرپرست از آنها حمایت کند. در تشریح چشم انداز به این نکته اشاره شد که موسسه بر آن است تا تعداد کودکان تحت پوشش موسسه را به ۵۰ نفر برساند.

قاسم حسنی از اعضای هیات امنا دیگر سخنران این مراسم بودند که در خصوص ضرورت حمایت صحبت کردند. ایشان بر لزوم وجود سازمان­ های مردم نهاد برای حمایت از کودکان تاکید کردند و اظهار داشتند که نمی­ توانیم بگوییم کودکان منتظر بمانید تا ما زیرساخت­ ها را اصلاح و شرایط را مهیا کنیم ما باید در لحظه برای حمایت از کودکان تلاش کنیم.

در خلال این گردهمایی نماهنگ­ هایی که توسط هنرمندان خوب­مان نادر طاهری، حمید غلامعلی، مهدی عبدلی، خوشدل و میثم پزشکی به موسسه اهدا شده بود پخش شد.

ایثار خدادادی یکی از داوطلبین موسسه کودکان سرزمین من، صحبتی کوتاه با موضوع خرید خانه برای موسسه و حمایت پایدار از آنها داشتند که ضمن اشاره به رویکردهای موجود در توسعه بر این نکته تاکید داشتند که تا نتوانیم از ظرفیت سازمان­ های مردم نهاد در فرهنگ­ سازی و اداره­ی جامعه استفاده کنیم نمی­ توانیم مسیر درست توسعه را پیش ببریم. ایشان اشاره کردند اصلی­ ترین نیاز موسسه در حال حاضر همراهی خیرین برای خرید خانه برای کودکان تحت پوشش موسسه است.

مهتاب کرامتی حامی همیشگی موسسه آخرین سخنران این جلسه بودند که کوتاه برایمان از همدلی و همراهی گفتند. همچنین در این مراسم جمعی دیگر از هنرمندان از جمله آناهیتا هعمتی، علی اکبر شکارچی، حمید غلامعلی نیز حضور داشتند.

در حاشیه این رویداد، نمایشگاه کوچکی از آثار نقاشی­ های کودکان سرزمین من به نمایش درآمده بود که نشان از روزها و لحظه­ های خوبشان زیر سقف خانه­ شان داشت.

از خانم­ ها مجد، موسوی، زارع و نادری، آقایان ابهری و بهرامی، شجاعی، تیم بهین مشاوران آتیه­ ساز مدیریت، گروه نمایشی مام، داوطلبان کارگروه اجرایی رویداد و دیگر دوستانی که ما را در اجرای این رویداد یاری رساندند صمیمانه سپاسگزاریم. همچنین مجموعه­ ی هتل پارسیان اوین و آقای یحیی مدیریت مجموعه که به رایگان پذیرای مهمانان ما بودند.

شایان ذکر است به همت حامیان، مبلغ ۱۱ میلیون تومان به موسسه کودکان سرزمین من اهدا شد. قدردان همراهی تان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.