جشنی برای مرکز طبی کودکان توسط مؤسسه ی کودکان سرزمین من

31 خرداد 1397

مؤسسه­ ی حمایتی کودکان سرزمین من در اقدامی داوطلبانه و انسان­ دوستانه جشن شادی را در تاریخ ۳۰ تیرماه برای کودکان بستری در مرکز طبی کودکان برگزار کرد.

تعدادی از کودکان بستری در مرکز طبی کودکان به دلیل مشکل و بیماری که دارند از نقاط دور افتاده­ ی سرزمین­ مان به این مرکز مراجعه می­ کنند.  با توجه به مسافت طولانی با زادگاهشان ماه­ ها بدون ارتباط با افراد نزدیک زندگی­ شان به سر می­ برند.

مؤسسه­ ی حمایتی کودکان سرزمین در راستای رسالت وجودی خود شادی را حق همه­ ی کودکان سرزمین­ مان می­ داند.

این جشن با همکاری داوطلبان مؤسسه به انجام رسید. کودکان بیمار به همراهان­شان با حضور در بخش­ های مختلف مراسم از جمله مسابقه و سرگرمی و اجرای موسیقی برای ساعاتی از تخت­ های بیمارستان فاصله گرفتند و لحظاتی را در دنیای شاد کودکی سیر کردند.

هم­چنین در این مراسم ساناز سماواتی؛ بازیگر سینما و تلویزیون که به عنوان سفیر بهداشت کودکان نیز در عرصه­ ی اجتماعی فعال هستند، گفت و گوی صمیمانه­ ای با  کودکان و خانواده­ هایشان داشتند که سراسر مهر و امید برای ایشان بود.

در پایان مراسم کیک جشن با همراهی کودکان بریده شد و با اشعاری که کودکان خواندند مراسم به پایان رسید.

برای برگزاری این جشن سرکار خانم­ ها سحر صفی­ خانی، نوری و آقایان مجید پرکار و حسام ایوبی داوطلبان عزیز موسسه­ ی حمایتی کودکان سرزمین من نهایت همکاری خود را داشته­ اند که قدردان حضور ایشان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.